Obchodní Podmínky Mezi Společností Alternative Propositions a Pojistníkem

Tyto podmínky se vztahují na vaše využívání našich telefonních služeb bez ohledu na to, zda se rozhodnete uzavřít pojistnou smlouvu, a přístup na naše webové stránky je projevem vašeho souhlasu s těmito podmínkami. Pečlivě si přečtěte tyto podmínky – zejména pokud se rozhodnete uzavřít s námi pojištění. Tyto podmínky se mohou kdykoli změnit a na našich webových stránkách budeme zobrazovat pouze jejich aktuální verzi.

 

a) ZPROSTŘEDKOVATEL
Alternative Propositions s.r.o.

Kaprova 42/14, 110 00 Praha
IČ: 14234718
Zapsáno v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 362468
Kontakty:
e-mail: info@theaibgroup.eu
www: http://alternativepropositions.cz

 

b) KLIENT (zájemce o pojištění)

Fyzická osoba, která má zájem o uzavření pojistné smlouvy s pojistitelem.

 

Úřad pro dohled nad finančním trhem.

Alternative Propositions je obchodní název společnosti Alternative Propositions Ltd, která je autorizována a regulována britským úřadem pro dohled nad finančním trhem (FCA) pod registračním číslem 602443. Naší povolenou činností je poradenství, sjednávání a obchodování jako zástupce pojistitelů a klientů, pomoc při správě a plnění všeobecných pojistných smluv a zprostředkování úvěrů.

 

Naše služby

Naše služby zahrnují: poradenství ohledně vašich pojistných potřeb, sjednání pojistné ochrany u pojistitelů tak, aby splňovala vaše požadavky, a pomoc při případných průběžných změnách. Nabízíme řadu pojistných produktů a provádíme spravedlivou a osobní analýzu trhu s využitím našeho dostupného panelu pojistitelů. Po vyhodnocení vašich potřeb vám poradíme a doporučíme, jak postupovat. Úplný seznam pojistitelů je k dispozici na vyžádání. Vaším jménem zvolíme vhodnou pojistnou smlouvu, která vyhovuje vašim potřebám, a pomůžeme vám při řešení pojistných událostí. Při sjednávání pojištění můžeme jednat vaším jménem nebo jménem pojistitele. Pokud byste chtěli získat potvrzení o situaci týkající se již sjednaného pojištění, dejte nám prosím vědět. Působíme jako zprostředkovatel při sjednávání pojistného krytí nebo financování pojistného u poskytovatelů. Pokud je pojistka zakoupena online, bude považována za prodej bez doporučení. Pokud uzavřete smlouvu telefonicky nebo provedete nabídku po telefonu, bude tato smlouva uzavřena jako doporučený prodej. Poradíme vám také, jaké jsou možnosti financování pojistného, a v případě potřeby vám je zajistíme.


Zrušení smlouvy

Po sjednání pojištění a zpracování dokumentace k pojištění máte ze zákona právo pojistnou smlouvu do 60 dnů od jejího uzavření vypovědět i bez udání důvodu. Dnem doručení výpovědi začíná běžet osmidenní výpovědní lhůta, která uplyne v den zániku pojištění. Po uplynutí této lhůty můžete pojištění vypovědět pouze z důvodů uvedených v občanském zákoníku nebo v podmínkách příslušného pojistného programu (např. prodej, odcizení nebo totální škoda na vozidle, do 3 měsíců od vzniku pojistné události, úmrtí pojistníka nebo zánik obchodní společnosti a další).

Pokud je pojistná smlouva zrušena před uplynutím její platnosti, může být pojištěnému vráceno pojistné. Výše vráceného pojistného závisí na důvodu zrušení, části pojistného období, po kterou pojištění trvalo, a od toho, zda jste na základě pojistné smlouvy uplatnili nárok na pojistné plnění.

Pokud vaše pojistná smlouva obsahuje jakákoli další pojištění, budou tato pojištění z výpočtu náhrady vyloučena.

Vaše pojistné je předáno pojistiteli a po dokončení tohoto procesu budeme v případě vrácení pojistného požadovat jeho úhradu od pojistitele. Vrácené pojistné proto nelze vyplatit, dokud pojistitel neuvolní finanční prostředky. Tento proces obvykle trvá až 30 dní. Před rozhodnutím o zrušení pojistky vám vždy doporučujeme projednat s námi vaše možnosti.

Uzavření návrhu smlouvy

Pokud není dále uvedeno jinak, je pojistná smlouva uzavřena dnem připsání úhrady pojistného na účet Zprostředkovatele. Ode dne uzavření smlouvy vzniká smluvní vztah mezi Klientem a Pojistitelem a Klientovi vzniká nárok na pojistné plnění dle Všeobecné obchodní podmínky, které jsou nedílnou součástí příloh smlouvy. Klient již okamžikem zaslání objednávky souhlasí s respektováním termínů a dalších skutečností specifikovaných v těchto VOP.

Způsoby a doba placení pojistného

Pojistné je splatné dokončením objednávky pojištění. Klient provede platební transakci prostřednictvím online platebního terminálu PayU. Informace o výši pojistného jsou obsaženy v návrhu na uzavření pojistné smlouvy nebo v pojistné smlouvě. Výše pojistného závisí na sazbě, která bude v pojistné smlouvě sjednána.


Reklamační řízení

Pokud bylo vaše vozidlo účastníkem nehody nebo chcete projednat či uplatnit nárok na pojistné plnění, kontaktujte prosím náš tým pro řešení pojistných událostí na e-mailové adrese claims@theaibgroup.eu.


Vaše povinnosti

Potvrzujete, že všichni řidiči jmenovaní v pojistné smlouvě souhlasí s tím, abyste nám poskytli jejich osobní údaje, jako je jméno, adresa, povolání a informace o zdravotním stavu, odsouzení za trestné činy nebo historii pojistných událostí.

Vaše pojištění je založeno na informacích poskytnutých pojišťovně. Nesplnění následujících požadavků na zveřejnění informací má za následek neplatnost pojištění a nevyplacení pojistného plnění. Neuvedení podstatných informací může vést ke ztrátě platnosti pojištění a může znamenat, že pojistná událost nebude vyplacena nebo že budete muset uhradit dodatečné pojistné. Není-li u konkrétního pojistitele, který vaši pojistnou smlouvu uzavírá, uvedeno jinak, platí následující okolnosti. Pro spotřebitele (fyzické osoby, které si kupují pojištění zcela nebo převážně pro účely nesouvisející s jejich obchodem, podnikáním nebo povoláním) to znamená, že musíte věnovat přiměřenou péči tomu, abyste na všechny otázky odpověděli úplně a přesně. Po sjednání pojištění nám musíte neprodleně oznámit veškeré změny údajů, které jste poskytli pojistiteli. Všichni ostatní zákazníci musí poctivě uvádět rizika (tj. předmět navrhovaného pojištění). Z výše uvedeného vyplývá, že před sjednáním nebo obnovením pojistné smlouvy a po celou dobu trvání pojistné smlouvy musíte pojistiteli sdělit vše, co by mohlo ovlivnit jeho úsudek při stanovení pojistného, stanovení podmínek nebo rozhodování o tom, zda dané riziko převezme. Pokud si nejste jisti, zda je určitá okolnost podstatná, raději ji uveďte. Abyste zjistili vše, co je třeba zveřejnit, musíte před informováním pojistitele ohledně rizik provést přiměřený průzkum. Ten zahrnuje (bez omezení) konzultace se všemi vedoucími pracovníky (všechny osoby, které mají významnou roli při rozhodování o tom, jak budou vaše činnosti řízeny nebo organizovány, bez ohledu na to, zda jsou či nejsou členy představenstva či formálně zastávají vedoucí funkci). Rovněž se poraďte s každou osobou, která je dobře obeznámena s rizikem, které má být pojištěno.

Berete na vědomí, že tato smlouva se řídí místními zákony, není-li uvedeno jinak. Souhlasíte s tím, že s námi budete spolupracovat a neprodleně nám poskytovat požadované informace a dokumentaci, tj. do čtyř týdnů. Pokud tak neučiníte, může dojít k odebrání pojištění. Přijímáte odpovědnost za to, že máte platnou krycí listinu nebo potvrzení o pojištění. Přijetím těchto podmínek nám dáváte souhlas s tím, abychom pro vás daným způsobem pracovali.

Postup pro podávání stížností

Naším cílem je poskytovat vám vždy služby na vysoké úrovni. Pokud se však něco pokazí a chcete podat stížnost, pošlete nám e-mail na adresu: complaints@theaibgroup.eu. Očekáváme, že většina stížností bude již v této fázi rychle a uspokojivě vyřešena. Pokud jsme schopni poskytnout konečnou reakci do pěti pracovních dnů od obdržení stížnosti, můžeme naše potvrzení stížnosti spojit s konečnou reakcí. Konečná reakce je písemná odpověď, ve které:

Akceptujeme vaši stížnost a případně nabídneme nápravu

Nabídneme nápravu, aniž bychom stížnost akceptovali

Zamítneme vaši stížnost a uvede důvody zamítnutí

Zároveň vás informujeme, že pokud nebudete s naší odpovědí spokojeni, můžete se se svou stížností obrátit na Českou národní banku. ČNB lze kontaktovat následovně:

Tel.: +420 22 441 4359/2887

Fax: +420 22 441 2261

a další informace jsou k dispozici na adrese:

https://www.cnb.cz/cs/verejnost/kontakty/formular-podani-dotazu-podnetu-upozorneni/index.htm.

Pokud se rozhodnete obrátit na ČNB, vaše zákonná práva tím nejsou dotčena.

Do čtyř týdnů od obdržení stížnosti vám zašleme:

Konečnou reakci, nebo

prozatímní reakci, ve které vysvětlíme, proč zatím nejsme schopni vaši stížnost vyřešit, a uvedeme, kdy vás budeme dále kontaktovat (bude to do 8 týdnů od obdržení vaší stížnosti.)

Do osmi týdnů od obdržení stížnosti vám zašleme:

Konečnou reakci, nebo

reakci, ve které vysvětlíme, že stále nejsme schopni poskytnout konečnou reakci, uvedeme důvody dalšího zpoždění a termín, kdy očekáváme, že poskytneme konečnou reakci.

Pokud budete i nadále nespokojeni ohledně rozhodnutí o vaší stížnosti nebo pokud neobdržíte konečnou reakci do osmi týdnů od podání stížnosti, můžete svou stížnost postoupit České národní bance.

Kontaktní údaje jsou následující:

Česká národní banka
Na Příkopě 28
115 03 Praha 1
Česká republika
Tel.: +420 22 441 4359/2887
Fax: +420 22 441 2261
Webová stránka: https://www.cnb.cz/en/public/contacts/electronic-form/index.html

V případě spotřebitelského sporu na základě kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb mezi námi a spotřebitelem, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, se spotřebitel může obrátit s návrhem na mimosoudní řešení takového sporu na určený orgán pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
Web: https://www.coi.cz/en/information-about-adr/

 

Pokud jste smlouvu uzavřeli online, můžete podat stížnost také prostřednictvím online řešení sporů EU na adrese www.ec.europa.eu/odr

Ochrana vašich osobních údajů

Osobní údaje pojistníka/pojištěného shromažďuje makléř, který vystupuje jako správce osobních údajů v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice č. 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Veškeré informace o shromažďovaných osobních údajích, rozsahu účelu jejich shromažďování, o tom, jak a kým jsou údaje zpracovávány, po jakou dobu jsou údaje uchovávány a o právech osob v souvislosti s těmito údaji, jsou uvedeny v dokumentu „Informace a sdělení poskytované subjektu údajů v souladu s nařízením o ochraně osobních údajů“, který je předán pojistníkovi při uzavření pojistné smlouvy.

Ochrana vašich peněz

Solventnost

Nezaručujeme solventnost žádného pojistitele, se kterým uzavíráme obchody. Nepřebíráme odpovědnost za jakékoli ztráty, které vám mohou vzniknout přímo nebo nepřímo v důsledku finančního selhání nebo platební neschopnosti jakéhokoli pojistitele.

Pokud se zúčastněný pojistitel dostane do platební neschopnosti, může vám vzniknout povinnost uhradit pojistné, ať už v plné výši, nebo jeho poměrnou část.

Cenové nabídky

Jakákoli cenová nabídka je platná pouze pro den, kdy nám poskytnete informace, na základě kterých je nabídka vypočtena.

Vyšší moc

Neneseme odpovědnost za porušení našich obchodních podmínek nebo za neposkytnutí či zpoždění při poskytování našich služeb prostřednictvím našich webových stránek, které je způsobeno událostí nebo okolností, která je mimo naši přiměřenou kontrolu. To zahrnuje například následující případy: stávka nebo protestní akce zaměstnanců, spory s pronajímateli, výluka obchodních prostor nebo jakýkoli jiný pracovní spor, porucha systémů nebo přístupu k síti, požár, výbuch, povodeň nebo přírodní katastrofa, nehoda, povstání či válka. Upozorňujeme, že tento seznam není vyčerpávající.

Informace o společnosti

Alternative Propositions s.r.o., IČO: 14234718, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 362468, se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha. Hovory budou pro účely školení nebo monitorování nahrávány.