Keramická ochrana laku
Keramická ochrana laku pro aplikace u prodejců.
Vnější Hybridní Ochrana
V dnešní době není neobvyklé, že výrobci z důvodu ochrany životního prostředí používají moderní vodou ředitelné barvy, které nejsou vůči opotřebení, jež přináší moderní život, tak odolné, jako tomu bylo u tradičních barev.
Barvy se mohou poškodit znečišťujícími látkami, které absorbuje povrch barvy, což způsobuje poškození hluboko v nátěru. Lak může poškodit také ultrafialové světlo a kyselý déšť.
Hybridní keramická ochrana laku PERMASHINE nabízí nejpokročilejší systém ochrany laku dostupný pro automobilový průmysl.
PERMASHINE Hybrid vstupuje do barvy díky moderní polymerové technologii, která umožňuje jeho vázání přes průhlednou vrstvu a vrchní vrstvu lakovaných povrchů.
PERMASHINE Hybrid po ztvrdnutí poskytne dlouhodobou ochranu, kterou je prakticky nemožné odstranit, zamezí vniknutí znečišťujících látek do barvy a chrání před poškozením ultrafialovými paprsky, kyselým deštěm a průmyslovými srážkami.
Vnitřní Ochrana
V moderním vozidle občas dojde k rozlití tekutin a vzniku skvrn. Jejich správné čištění je často drahé a obtížné.
PERMASHINE Hybrid poskytuje neviditelnou ochranu vnitřních potahů a koberce vozidla, která zajistí zvýšenou odolnost vůči absorpci rozlitých tekutin.
Vnitřní ochrana kůže zajišťuje ještě větší ochranu proti povětrnostním vlivům a pomáhá udržet kůži pružnou a odolnou vůči povrchovým prasklinám.
Pro průběžnou údržbu svého vozidla v původním stavu můžete také přidat sadu PERMASHINE:
- Čisticí vosk
- Eco Shine
- Čistič skla
- Čistič potahů
- Čistič interiéru
- Přípravek na mytí skel
Máte-li zájem o podrobné informace o naší hybridní keramické ochraně laku PERMASHINE a o cenovou nabídku, neváhejte nám napsat na info@theaibgroup.eu a my vám rádi poradíme.
Často kladené dotazy
Kdy a kde lze zakoupit keramickou ochranu laku?
Jak uplatnit pojistnou událost?
Jakmile se dozvíte o skutečnosti, která by mohla vést k pojistné události, kontaktujte prosím neprodleně našeho správce pojistných událostí na e-mailové adrese claims@theaibgoup.eu.
Pracovník likvidace pojistných událostí vám vysvětlí postup likvidace pojistné události a poskytne vám formulář pro hlášení pojistné události.
Snažíme se, aby byl proces reklamace co nejefektivnější. Žádáme vás proto při provádění procesu reklamace o spolupráci a o včasné dodání všech požadovaných dokumentů podle pojistných podmínek.
Může být pojistná událost zamítnuta?
Ano, v některých případech může být pojistná událost zamítnuta a pojištěný by pak měl opravu uhradit ze svých finančních prostředků. Mezi nejčastější důvody zamítnutí pojistné události patří:
- Škoda není uvedena v seznamu krytých škod podle konkrétní pojistné smlouvy;
- Pojištěný nedodržel postup pro vyřízení pojistné události (např. oprava byla provedena před schválením naším likvidátorem pojistných událostí);
- Nejedná se o pojištěnou událost;
- Pojištěné vozidlo není v době pojistné události pojištěno u CASCO (v případě pojištění GAP a XS).
Doporučujeme každému klientovi, aby si pečlivě přečetl pojistné krytí a pojistné podmínky a v případě jakýchkoli nejasností nebo dotazů nás kontaktoval.