Pojištění motorových částí vozidla
Nákup vozidla je jedno z nejdůležitějších finančních rozhodnutí, které sami nebo v rámci rodiny provádíme. Je spojeno nejen s vysokou počáteční investicí, ale také s rizikem případných dalších nákladů na opravy vozu.
Naše pojištění motorových částí vozidla pokrývá náhlé a neočekávané vnitřní mechanické nebo elektrické poruchy pojištěného motorového vozidla. Jednotlivé záruční programy se liší rozsahem krytí a vozidla jsou kategorizována podle stáří a počtu najetých kilometrů.
Máte-li zájem o více informací o našem pojištění motorových částí vozidla, neváhejte nám napsat na info@theaibgroup.eu a my vám rádi poradíme.
Často kladené dotazy
Kdy a kde lze zakoupit pojištění motorových částí?
Jak uplatnit pojistnou událost?
Jakmile se dozvíte o skutečnosti, která by mohla vést k pojistné události, kontaktujte prosím neprodleně našeho správce pojistných událostí na e-mailové adrese claims@theaibgoup.eu.
Pracovník likvidace pojistných událostí vám vysvětlí postup likvidace pojistné události a poskytne vám formulář pro hlášení pojistné události.
Snažíme se, aby byl proces reklamace co nejefektivnější. Žádáme vás proto při provádění procesu reklamace o spolupráci a o včasné dodání všech požadovaných dokumentů podle pojistných podmínek.
Může být pojistná událost zamítnuta?
Ano, v některých případech může být pojistná událost zamítnuta a pojištěný by pak měl opravu uhradit ze svých finančních prostředků. Mezi nejčastější důvody zamítnutí pojistné události patří:
- Škoda není uvedena v seznamu krytých škod podle konkrétní pojistné smlouvy;
- Pojištěný nedodržel postup pro vyřízení pojistné události (např. oprava byla provedena před schválením naším likvidátorem pojistných událostí);
- Nejedná se o pojištěnou událost;
- Pojištěné vozidlo není v době pojistné události pojištěno u CASCO (v případě pojištění GAP a XS).
Doporučujeme každému klientovi, aby si pečlivě přečetl pojistné krytí a pojistné podmínky a v případě jakýchkoli nejasností nebo dotazů nás kontaktoval.