Pojištění motorových částí vozidla

Nákup vozidla je jedno z nejdůležitějších finančních rozhodnutí, které sami nebo v rámci rodiny provádíme. Je spojeno nejen s vysokou počáteční investicí, ale také s rizikem případných dalších nákladů na opravy vozu.

Naše pojištění motorových částí vozidla pokrývá náhlé a neočekávané vnitřní mechanické nebo elektrické poruchy pojištěného motorového vozidla. Jednotlivé záruční programy se liší rozsahem krytí a vozidla jsou kategorizována podle stáří a počtu najetých kilometrů.

Máte-li zájem o více informací o našem pojištění motorových částí vozidla, neváhejte nám napsat na info@theaibgroup.eu a my vám rádi poradíme.

Motor Warranty

Často kladené dotazy

Kdy a kde lze zakoupit pojištění motorových částí?

Pojištění motorových částí lze sjednat kdykoli v případě, že je vozidlo ještě v záruce výrobce, nebo v den koupě vozidla v případě ojetých vozidel, a to buď prostřednictvím prodejce, od kterého vozidlo kupujete (pokud s námi má uzavřenou smlouvu o spolupráci), nebo přímo na našich webových stránkách. Pokud máte zájem o naše programy GAP, zavolejte nám na: +420 739 003 755 nebo nám napište e-mail na info@theaibgroup.eu.

Jak uplatnit pojistnou událost?

Jakmile se dozvíte o skutečnosti, která by mohla vést k pojistné události, kontaktujte prosím neprodleně našeho správce pojistných událostí na e-mailové adrese claims@theaibgoup.eu.
Pracovník likvidace pojistných událostí vám vysvětlí postup likvidace pojistné události a poskytne vám formulář pro hlášení pojistné události.
Snažíme se, aby byl proces reklamace co nejefektivnější. Žádáme vás proto při provádění procesu reklamace o spolupráci a o včasné dodání všech požadovaných dokumentů podle pojistných podmínek.

Může být pojistná událost zamítnuta?

Ano, v některých případech může být pojistná událost zamítnuta a pojištěný by pak měl opravu uhradit ze svých finančních prostředků. Mezi nejčastější důvody zamítnutí pojistné události patří:

  • Škoda není uvedena v seznamu krytých škod podle konkrétní pojistné smlouvy;
  • Pojištěný nedodržel postup pro vyřízení pojistné události (např. oprava byla provedena před schválením naším likvidátorem pojistných událostí);
  • Nejedná se o pojištěnou událost;
  • Pojištěné vozidlo není v době pojistné události pojištěno u CASCO (v případě pojištění GAP a XS).

Doporučujeme každému klientovi, aby si pečlivě přečetl pojistné krytí a pojistné podmínky a v případě jakýchkoli nejasností nebo dotazů nás kontaktoval.

Mohu pojištění zrušit?

Jsme přesvědčeni, že naše prvotřídní produkty a služby vyhovují každému! Pokud však potřebujete z jakéhokoli důvodu pojistnou smlouvu vypovědět, přinášíme vám několik užitečných informací. Pojistnou smlouvu můžete zrušit zasláním vyplněného a podepsaného formuláře e-mailem na adresu info@theaibgroup.eu. Pokud je pojistná smlouva zrušena před uplynutím její platnosti, může být pojištěnému vráceno pojistné. Výše vráceného pojistného závisí na důvodu zrušení, části pojistného období, po kterou pojištění trvalo, a od toho, zda jste na základě pojistné smlouvy uplatnili nárok na pojistné plnění. Pojistnou smlouvu máte právo vypovědět do 60 dnů od uzavření pojistky i bez udání důvodu. Dnem doručení výpovědi začíná běžet osmidenní výpovědní lhůta, která uplyne v den zániku pojištění. Po uplynutí této lhůty můžete pojištění vypovědět pouze z důvodů uvedených v občanském zákoníku nebo v podmínkách příslušného pojistného programu (např. prodej, odcizení nebo totální škoda na vozidle, do 3 měsíců od vzniku pojistné události, úmrtí pojistníka nebo zánik obchodní společnosti a další). Úplné informace naleznete v pojistné smlouvě nebo v občanském zákoníku.