Pojištění GAP
Pojištění GAP se obecně používá jako doplněk havarijního pojištění. Pojištění GAP se nabízí v souvislosti s nákupem nebo financováním vozidla. Jakmile opustíte areál dealera se svým nově zakoupeným vozem, jeho hodnota klesá.
Pokud je vozidlo odepsáno z důvodu totální škody nebo odcizení, pojišťovna vyplatí hodnotu vozidla v době vzniku nároku. Ta bude vždy nižší než částka uhrazená při jeho nákupu.
Pojištění GAP = Guaranteed Asset Protection v překladu znamená Garantovaná ochrana majetku. GAP vám pomůže zabránit dalším finančním ztrátám, protože pokryje rozdíl mezi částkou, kterou pojišťovny vyplatí po odepsání, a částkou, jež byla za vozidlo původně zaplacena.
Příklad pojištění GAP
Pokud si koupíte vozidlo za 1 000 000 Kč a o několik let jej odepíšete z důvodu totální škody, je možné, že dostanete od své pojišťovny pojistné plnění pouze 600 000 Kč. Pojištění GAP vám nabízí krytí až do výše pořizovací ceny vozidla, což je v tomto případě rozdíl 400 000 Kč.
Pro více informací o našem pojištění GAP a dotazy, na co se vztahuje, nám můžete napsat na info@theaibgroup.eu.
Pojistné události:
Totální škoda na vozidle jako důsledek těchto událostí:
- Nehoda (způsobená i nezaviněná)
- Odcizení
- Přírodní živly
Tyto události jsou kryty jen tehdy, máte-li v době události uzavřeno havarijní pojištění.
Často kladené dotazy
Kdy a kde lze uzavřít pojištění GAP?
Pojištění GAP lze sjednat do 120 dnů od koupě vozidla (od data na faktuře / kupní smlouvě na vozidlo) u prodejce, u kterého vozidlo kupujete (pokud s námi má uzavřenou smlouvu o spolupráci), nebo u některého z našich spolupracujících pojišťovacích makléřů. Pokud máte zájem o naše programy GAP, zavolejte nám na: +420 739 003 755 nebo nám napište e-mail na info@theaibgroup.eu.
Jak uplatnit pojistnou událost?
Jakmile se dozvíte o skutečnosti, která by mohla vést k pojistné události, kontaktujte prosím neprodleně našeho správce pojistných událostí na e-mailové adrese claims@theaibgoup.eu.
Pracovník likvidace pojistných událostí vám vysvětlí postup likvidace pojistné události a poskytne vám formulář pro hlášení pojistné události.
Snažíme se, aby byl proces reklamace co nejefektivnější. Žádáme vás proto při provádění procesu reklamace o spolupráci a o včasné dodání všech požadovaných dokumentů podle pojistných podmínek.
Může být pojistná událost zamítnuta?
Ano, v některých případech může být pojistná událost zamítnuta a pojištěný by pak měl opravu uhradit ze svých finančních prostředků. Mezi nejčastější důvody zamítnutí pojistné události patří:
- Škoda není uvedena v seznamu krytých škod podle konkrétní pojistné smlouvy;
- Pojištěný nedodržel postup pro vyřízení pojistné události (např. oprava byla provedena před schválením naším likvidátorem pojistných událostí);
- Nejedná se o pojištěnou událost;
- Pojištěné vozidlo není v době pojistné události pojištěno u CASCO (v případě pojištění GAP a XS).
Doporučujeme každému klientovi, aby si pečlivě přečetl pojistné krytí a pojistné podmínky a v případě jakýchkoli nejasností nebo dotazů nás kontaktoval.